RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

REMAX Delux je momentálně nejúspěšnější RK sítě v Jihomoravském kraji

Jak asi víte, REMAX je renomovaná realitní značka, která funguje prakticky po celém světě. I u nás v České republice její věhlas a celkové zastoupení na trhu roste. Otevírají se nové pobočky, a i když je teď taková specifická doba, REMAXu se oproti konkurenci stále daří! Poté co byl přijat nový realitní zákon, svět realitních kanceláří dostal přísnější pravidla, což velké značce jako je REMAX, která dbá na dobré jméno, maximálně vyhovuje.

REMAX Delux – kvalitní makléři a win-win řešení

V Brně a teď už i v celém Jihomoravském kraji je momentálně nejúspěšnější pobočkou REMAX Delux. Tato brněnská realitní kancelář v posledních měsících celkově roste a daří se jí. Důvodů je hned několik, ale těmi základními jsou absolutní profesionalita, pracovitost, otevřená komunikace s klienty a snaha hledat win-win řešení tak, aby byly spokojeny vždy všechny tři zúčastněné strany (prodávající, kupující a makléř). S podporou mateřského REMAXu, který zajišťuje moderní technologie a účinná školení makléřů, jdou realitní obchody hladce i během koronavirové krize.

Nejvíce makléřů i uzavřených obchodů

Úspěšnost realitní kanceláře se měří podle spokojených klientů, ale také podle počtu uzavřených realitních obchodů nebo počtu aktivních makléřů. A právě realitní kancelář REMAX Delux v posledním čtvrtletí v Jihomoravském kraji uzavřela nejvíce realitních obchodů. Zároveň pro ni pracuje nejvíce makléřů ze všech poboček REMAXu v regionu.

REMAX Delux má hlavní kancelář v centru Brna, ulice Křenová 306/40. Zavolejte, napište email, případně si domluvte i schůzku!

20.10.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.