15_Delux podcast. Jaký by měl být ideální provizní systém realitního makléře❓ Spravedlivá odměna❓

Rozhovor s Ivanem Přepechalem, koučem a asistentem kanceláře a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaký je podle nás spravedlivý odměňovací model realitního makléře a proč nám to takto funguje❓✅ Jak to vidíme po 12 letech v realitách❓

*omlouváme se za tři střihy ve videu ale bohužel nám odešla baterka na kameře

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaký máme nastavený provizní systém makléře v Deluxu❓

✅ Jaké jsou typy provizí v různých RK❓

✅ Co by měl makléř za odvody získat ve své kanceláři❓

✅ Jaké jsou náklady kvalitní realitní kanceláře❓

✅ Co hrozí makléři pokud jsou odvody příliš vysoké anebo nízké❓

✅ Proč nemáme rádi multilevel (pyramidu) obecně❓

✅ Na co si dát pozor ve vaši realitní kanceláři ❗️

✅ Kde by měly končit peníze z odvodů makléře v kanceláři❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

11.6.2022

O mně

 

Jmenuji se Roman Volák a jsem realitní makléř s vášní pro sport a pevným odhodláním k úspěchu. S dlouholetým zázemím ve sportu jsem si vybudoval silnou disciplínu, odhodlání a schopnost pracovat tvrdě. Tyto vlastnosti přenáším do svého podnikání v realitním světě, kde se snažím dosáhnout nejlepších výsledků pro své klienty.

 

Moje vášeň pro realitní trh a sport mě vede k tomu, abych se neustále zdokonaloval a hledal inovativní způsoby, jak dosáhnout úspěchu. Snažím se být flexibilní a respektovat individuální potřeby každého klienta, zatímco se snažím dosáhnout jejich cílů. Mým cílem je být pro své klienty důvěryhodným partnerem v jejich realitních záležitostech a pomoci jim dosáhnout jejich snů a cílů v oblasti nemovitostí.

Bc. Roman Volák

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.