17_Delux podcast. K čemu je dobrý HOMESTAGING❓Zvedne prodejní cenu nemovitosti ❓A jak to provést❓

Rozhovor s Lidkou Francovou a Ondřejem Francem, specialisty na homestaging nemovitostí a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na homestaging❓✅ Jak to funguje v praxi❓ A zajímavosti z trhu❗️

*omlouvám se za jenom dva microfony místo třech, bohužel nejsme ještě tak vybavení. Dále se omlouvám, že jsem při představení hostů jako první nejmenoval Lidku = moje faux pas, v tom spěchu jsem si to neuvědomil :) Promiň Lidko ;)

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Kdy je vhodný homestaging nemovitosti❓

✅ Kdy naopak homestaging vhodný není❓

✅ Jaký je rozdíl mezi fyzickým a digitálním stagingem❓

✅ Jak dlouho trvá nastejžování nemovitosti❓

✅ Kolik taková služba stojí❓

✅ O kolik % se dá zvednout hodnota nemovitosti pomocí stagingu❓

✅ Kolik museli makléři investovat do této služby❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

14.6.2022

O mně

 

Jmenuji se Roman Volák a jsem realitní makléř s vášní pro sport a pevným odhodláním k úspěchu. S dlouholetým zázemím ve sportu jsem si vybudoval silnou disciplínu, odhodlání a schopnost pracovat tvrdě. Tyto vlastnosti přenáším do svého podnikání v realitním světě, kde se snažím dosáhnout nejlepších výsledků pro své klienty.

 

Moje vášeň pro realitní trh a sport mě vede k tomu, abych se neustále zdokonaloval a hledal inovativní způsoby, jak dosáhnout úspěchu. Snažím se být flexibilní a respektovat individuální potřeby každého klienta, zatímco se snažím dosáhnout jejich cílů. Mým cílem je být pro své klienty důvěryhodným partnerem v jejich realitních záležitostech a pomoci jim dosáhnout jejich snů a cílů v oblasti nemovitostí.

Bc. Roman Volák

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.