Když se prodává nemovitost, jde většinou o velké peníze. Alespoň u obyčejných lidí to tak bývá. A lidé přemýšlejí o všem možném, i o tom, kdy je ten nejlepší čas prodat nemovitost. V praxi se ukazuje, že kromě rekreačních nemovitostí je to v podstatě jedno. Celoročně obyvatelné nemovitosti se dobře prodávají po celý rok. Obzvláště teď, kdy poptávka docela výrazně převyšuje nabídku. Takže s prodejem není potřeba z toho hlediska váhat.
Chaty, chalupy a další rekreační nemovitosti se nejlépe prodávají na jaře a v létě. Naopak nejhůře se prodávají na konci podzimu a v zimě. Ani tady však nejsou tyto sezónní výkyvy nějak extra velké. V zimě je jednoduše menší poptávka, na druhou stranu teď v době kovidové zájem o rekreační nemovitosti prudce stoupl, takže je prodáte prakticky kdykoliv a za pěkné peníze.
Ve výsledku tedy ani nejde o to, jaké je roční období, ale spíše o to, jestli už máte nemovitost připravenou k prodeji. Jestliže zvažujete před prodejem ještě rekonstrukci, musíte si dobře spočítat, jestli se vám to vyplatí. Rekonstrukce vás totiž kromě peněz bude stát i dost energie a času. Naopak zaplatit si homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji, je vlastně první krok k rozjetí prodeje.
To vše je ideální probrat se zkušeným a důvěryhodným makléřem. Ten vám řekne, jestli by do nemovitosti ještě investoval a šel do rekonstrukce, nebo stačí udělat klasický homestaging a třeba na zahradu si pozvat zahradnickou firmu. Zkušenosti z praxe jsou tady stejně jako v jiných oborech k nezaplacení.
5.5.2021
Jmenuji se Roman Volák a jsem realitní makléř s vášní pro sport a pevným odhodláním k úspěchu. S dlouholetým zázemím ve sportu jsem si vybudoval silnou disciplínu, odhodlání a schopnost pracovat tvrdě. Tyto vlastnosti přenáším do svého podnikání v realitním světě, kde se snažím dosáhnout nejlepších výsledků pro své klienty.
Moje vášeň pro realitní trh a sport mě vede k tomu, abych se neustále zdokonaloval a hledal inovativní způsoby, jak dosáhnout úspěchu. Snažím se být flexibilní a respektovat individuální potřeby každého klienta, zatímco se snažím dosáhnout jejich cílů. Mým cílem je být pro své klienty důvěryhodným partnerem v jejich realitních záležitostech a pomoci jim dosáhnout jejich snů a cílů v oblasti nemovitostí.