Když připravujete prodej nemovitosti a chcete ji k prodeji co nejlépe připravit, pak budete muset nejspíš svůj byt či dům nově vymalovat. Alespoň to doporučují profesionální home stagingové firmy. V praxi se musí vymalovat více než 80 % nemovitostí, které se připravují k prodeji. Nemalují se jen novostavby a nemovitosti ve skvělém stavu.
Hlavním důvodem, proč nemovitost vymalovat, bývá snaha o to, ať byt vypadá co nejlépe. Opotřebovaná barva nevypadá dobře, jindy jsou zase stávající barvy moc výrazné, nebo se do jednotlivých pokojů jednoduše nehodí.
Když nabízenou nemovitost vymalujete vhodnými barvami, bude jen zářit novotou. Fotky v prezentaci budou vypadat mnohem lépe, a i samotné prohlídky více zaujmou. Jak už bylo zmíněno, velmi důležitý je výběr barev. Obecně se doporučuje nevolit křiklavé a oslnivé barvy, ale volit barvy střízlivé a neutrální - bílá, šedá, béžová apod. Takové barvy jsou klidné, opticky zvětší prostor a když si budou noví majitelé chtít některé pokoje ozvláštnit, mohou si je vymalovat podle svých představ. Nikdo si však neřekne, že bude muset hned vymalovat, protože jsou barvy moc výrazné.
Nově vymalovaný byt je rozhodně fotogeničtější, zaujme více zájemců a ti budou ochotni zaplatit více, než když byt není vymalovaný. Je to logické, ale je to podložené i dlouholetou praxí. Vymalování sice není zadarmo, ale ve výsledku se určitě vyplatí.
Když oslovíte zkušenou realitní kancelář, tak vám s přípravou nemovitosti k prodeji včetně vymalování určitě pomůže!
7.6.2021
Jmenuji se Roman Volák a jsem realitní makléř s vášní pro sport a pevným odhodláním k úspěchu. S dlouholetým zázemím ve sportu jsem si vybudoval silnou disciplínu, odhodlání a schopnost pracovat tvrdě. Tyto vlastnosti přenáším do svého podnikání v realitním světě, kde se snažím dosáhnout nejlepších výsledků pro své klienty.
Moje vášeň pro realitní trh a sport mě vede k tomu, abych se neustále zdokonaloval a hledal inovativní způsoby, jak dosáhnout úspěchu. Snažím se být flexibilní a respektovat individuální potřeby každého klienta, zatímco se snažím dosáhnout jejich cílů. Mým cílem je být pro své klienty důvěryhodným partnerem v jejich realitních záležitostech a pomoci jim dosáhnout jejich snů a cílů v oblasti nemovitostí.