Široká inzerce je jeden z pilířů úspěšného prodeje nemovitosti
Najít kupce pro svou nemovitost může být velmi jednoduché, ale i dost těžké. Obecně platí, že zde záleží na mnoha faktorech, kterým vévodí prodejní cena, stav nemovitosti a lokalita. V tomto článku se však podíváme na další faktor, kterým je inzerce nemovitosti. Můžete mít profesionální fotky, přehledný půdorys, originální popis, videoprohlídku a celkově skvělou prezentaci, ale musíte ji hlavně dostat k těm pravým zájemcům. Čím více lidí ji uvidí, tím větší šance najít kupce.
Ideální je spolupracovat se zkušenou realitní kanceláří, nejlépe se světově známou značkou, která má nejvíce kanálů, kudy vaši nemovitost prezentovat. Když necháte tvorbu inzerátu a samotnou inzerci na profesionální realitní kanceláři, vaše nemovitost bude mít širokou inzerci.
Servery, weby, online reklama, tisk i databáze investorů
Realitní kancelář dostane vaši nemovitost na všechny významné realitní servery, na vlastní webové stránky a někdy i do tištěné inzerce. Pomocí emailů osloví také svou vlastní databázi potencionálních investorů, a připraví i širší marketingovou podporu v podobě online kampaní. Výsledkem pak je, že není potřeba snižovat prodejní cenu, ale spíše aktivně najít kupce. Realitní kancelář díky této široké inzerci oslové maximum zájemců.
K úspěšné inzerci patří i další metody, které už si dohodnete individuálně. Na vaši nemovitost se může umístit reklamní plachta, můžete si nechat vytvořit pro prodej své nemovitosti vlastní web, prodej nemovitosti se dá jednoduše propagovat přes různé sociální sítě apod.
Kontaktujte svého makléře nebo realitní kancelář a dohodněte se na detailech spolupráce!
11.6.2021