🏡 33_Delux podcast 🔴 Jak vypadala krize v 🇺🇸 USA❓Současná nemovitostní recese vs. minulá❓Predikce ✅❓

Rozhovor s 👉 Mgr. Petrem Němcem, dlouholetým úspěšným realitním makléřem a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Krize v USA současná vs. minulá❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaká byla minulá krize v USA v letech cca 2008❓

✅ Je teď USA v recesi❓

✅ Jaké jsou podoby minulé krize se současností❓

✅ O kolik % v minulé krizi klesly ceny nemovitostí❓

✅ Jak dlouho trvala minulá krize v USA❓

✅ Data, grafy a spekulace❓

✅ Aplikace na trh v ČR❓

✅ Co se dá očekávat do budoucna❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audioverse podcastu

31.10.2022

O mně

 

Druhé místo v produktivitě za měsíc listopad 2023

 

O svět realit, realitní trh, obchod a investice se zajímám jíž od roku 2013. A jelikož reality spadají do třech nezbytností moderního života - domov, jídlo a ošacení - staly se moji vášní! Díky zázemí a znalostem, které mi RE/MAX Delux poskytuje, mám jedinečnou příležitost lidem opravdu pomoci a mít velký, pozitivní a doufám že i trvalý dopad na kvalitu a štěstí v jejich životech. Nemovitosti jsou skvělým perspektivním oborem pro blízkou i vzdálenou budoucnost, proto do nich moji klienti rádi investují.

 

Mým cílem je pomáhat lidem upřímností, odbornou radou, profesionální propagací a prodejem nemovitostí. Žádná chata není moc malá a žádný činžák není moc velký. Díky získaným dovednostem, vědomostem a také zázemí kanceláře RE/MAX Delux zaručuji služby, servis a lidský přístup.

 

Garantuji svým jménem, že mnou nabízenou úroveň komunikace, propagace a prodeje vaši nemovitosti nikde jinde mimo DELUX neobdržíte!

Tomáš Nedoma

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.