Mobilní telefony nás v posledním desetiletí dost ovládly. Těžko si dnes představit život bez telefonu, spíše už bez chytrého telefonu. Už dávno nejde jen o volání a SMS zprávy, chytré telefony dnes nahrazují laptopy a počítače. A to se projevuje i ve světě realit. Bydlení se dnes běžně řeší přes telefon, lidé hledají bydlení po cestě do práce, komunikují s realitními makléři přes telefon, ať už voláním nebo emailem.
Když jste makléř, pak nutně potřebujete mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony, aby se ve vaší nabídce nemovitostí dalo jednoduše a přehledně listovat právě na mobilech. To je dnes automatické, ale přesto s tím má pořád spousta lidí v oboru problémy, čímž dost padá jejich kredit jako profesionála. Nemluvě o tom, že přijdou o řadu potencionálních klientů i kupujících.
Vraťme se ještě k tomu, proč lidé mobily při hledání nemovitostí využívají. Kromě toho, že využívají efektivně svůj čas, je hlavní motivací rychlá reakce. V poslední době poptávka po nemovitostech výrazně přesahuje nabídku, proto je právě rychlá reakce na nové inzeráty polovinou úspěchu. Je potřeba reagovat rychle, abyste se k vybrané nemovitosti dostali co nejdříve.
Využívání mobilů k hledání bydlení je fenomén, za poslední dva roky se komunikace přes mobily místo počítačů zdvojnásobila. A nejspíše to bude pokračovat, proto je dobré se na to jako makléř připravit, být dostupný na telefonu, rychle reagovat na emaily a mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony. Jedině takto se dá jít úspěšně s dobou.
29.8.2021
Začínal jsem jako běžný makléř v jedné nejmenované realitní kanceláři (která se již dávno rozpadla), kde jsem byl ze všech nejúspěšnější - jednoduše proto, že věci dotahuji do konce, chovám se vždy profesionálně, mám rád lidi a ke klientům jsem empatický. Finančně jsem byl v té kanceláři spokojen, avšak ostatní skutečnosti mne velmi trápily! Chtěl jsem pro klienty jenom to nejlepší, svoji práci dělat čestně a kvalitně, což mi nebylo umožněno. Dost mi vadily tristní advokátní služby, nevýhodné smlouvy a zejména MLM (Multi Level Marketing), na kterém profitovali hlavně manažeři a další osoby na vrcholu pyramidy – která se, jak už to u takových společností bývá, stejně časem zřítila!
Rozhodl jsem se dělat reality jinak – kvalitně! Jenomže tenkrát jsem jako začínající makléř neměl prostředky k tomu koupit franšízu a zapojit se do úspěšné sítě. Založil jsem si proto svoji kancelář, která byla defakto kopií RE/MAX.
Konečně v roce 2017 se mi splnilo vše, po čem jsem toužil - otevřel jsem franšízu RE/MAX Delux a nyní plním mise této kanceláře. Vážím si klientů i kolegů makléřů a jde mi o to, abychom se v kanceláři společně cítili dobře. Po vstupu do RE/MAX jsem byl ohromen! Zjistil jsem, že jsme minimálně o pět let dále, než nejsilnější konkurence a alespoň o deset let od běžných kanceláří!