V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Začínal jsem jako běžný makléř v jedné nejmenované realitní kanceláři (která se již dávno rozpadla), kde jsem byl ze všech nejúspěšnější - jednoduše proto, že věci dotahuji do konce, chovám se vždy profesionálně, mám rád lidi a ke klientům jsem empatický. Finančně jsem byl v té kanceláři spokojen, avšak ostatní skutečnosti mne velmi trápily! Chtěl jsem pro klienty jenom to nejlepší, svoji práci dělat čestně a kvalitně, což mi nebylo umožněno. Dost mi vadily tristní advokátní služby, nevýhodné smlouvy a zejména MLM (Multi Level Marketing), na kterém profitovali hlavně manažeři a další osoby na vrcholu pyramidy – která se, jak už to u takových společností bývá, stejně časem zřítila!
Rozhodl jsem se dělat reality jinak – kvalitně! Jenomže tenkrát jsem jako začínající makléř neměl prostředky k tomu koupit franšízu a zapojit se do úspěšné sítě. Založil jsem si proto svoji kancelář, která byla defakto kopií RE/MAX.
Konečně v roce 2017 se mi splnilo vše, po čem jsem toužil - otevřel jsem franšízu RE/MAX Delux a nyní plním mise této kanceláře. Vážím si klientů i kolegů makléřů a jde mi o to, abychom se v kanceláři společně cítili dobře. Po vstupu do RE/MAX jsem byl ohromen! Zjistil jsem, že jsme minimálně o pět let dále, než nejsilnější konkurence a alespoň o deset let od běžných kanceláří!