Majetek a obzvláště nemovitosti se dědí z generace na generaci. Češi jsou typičtí tím, že nemovitosti moc rádi neprodávají, raději je ještě rozšiřují, aby svým dětem předali co největší majetek. Je to logické a přirozené. Obzvláště na vesnicích a na venkově obecně si lidé svou půdu drží, a když nemusí, tak ji neprodávají…
Čtyřicet let komunismu, kdy lidé nevlastnili skoro nic, se podepsalo na smýšlení lidí. Komunistická éra je jedním z důvodů, proč Češi tak lpí na majetku. Dnešní mladá ganerace, která toto nepříjemné období nezažila, však začíná uvažovat jinak a se svými nemovitostmi obchoduje rozhodně více. Někdy je prostě potřeba nemovitost prodat, aby člověk mohl pořídit nové bydlení, rozjet podnikání, nebo jinak investovat. A právě mladí lidé se toho už tolik nebojí.
Po celé západní Evropě je celkem běžné, že lidé bydlí v podnájmu. Není to bráno jako něco podřadného nebo dočasného. Lidé v Rakousku, Německu i jinde bydlí v pronájmech klidně celý život. V Česku naopak toužíme po vlastním bydlení. Když někdo bydlí v pronájmu, myslí na to, aby si něco svého pořídil. Může za to nejen česká povaha, ale také právě dlouhá léta komunistického režimu.
Při prodeji i nákupu nemovitosti se rozhodně vyplatí spolupracovat s realitní kanceláří. Budete tak mít na své straně zkušené odborníky, o které se můžete opřít, kteří toho spoustu vyřídí místo vás, poradí vám, a pomohou celou transakci dovézt do úspěšného konce!
26.12.2020
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!