V dnešní specifické době se prodávají restaurace, hotely i penziony. Svět se mění, a ne každé podnikání funguje. Ani vést penzion není úplně jednoduché, a hlavně to není pro každého. Když se však spojí dobrá lokalita s aktivním a srdečným přístupem, vést penzion může být i v této nelehké době výborné živobytí. Musíte však k tomu mít náturu a elán. Proč tedy lidé mohou takovou investici udělat?
V první řadě je nákup penzionu investice. Pořád se jedná o nemovitost, kterou můžete buď bez starostí pronajímat, rekonstruovat a provozovat nebo třeba přestavět a využívat úplně jinak (například nové bytové jednotky). Investice do nemovitostí je jednou z nejjistějších prakticky v každé době, protože dlouhodobě ceny nemovitostí rostou rychleji než inflace.
Pro někoho může být vlastní penzion sen a zároveň životní náplň a obživa, tedy podnikání. Penzion můžete nechat v původním stavu, rekonstruovat jej, a hlavně ho vést podle sebe. Můžete se zaměřit na určitou klientelu, provozovat i restauraci, investovat do wellness služeb nebo vybudovat dětské hřiště. Záleží samozřejmě na konkrétním pozemku, ale získáte tak něco, co můžete postupně budovat k obrazu svému. A ještě vás to bude živit.
Výhodou je, že když koupíte penzion, můžete ho pak sami využívat. I proto je základem lokalita, která je atraktivní pro návštěvníky, ale kterou máte i sami rádi. Penzion můžete určitě občas využívat, i když ho budete pronajímat nebo když ho budete sami vést. Je to malá výhoda, ale pro někoho je to splněný sen o vlastním rekreačním objektu na pěkném místě.
5.12.2021
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!