Když prodáváte nemovitost, nejlepší je spolupracovat s dobrou realitní kanceláří. Ta totiž zajistí vše potřebné – určí optimální prodejní cenu, připraví nemovitost k prodeji, zajistí profesionální fotografie a také vytvoří profesionální prezentaci a připraví inzerát. Kromě ceny a lokality je právě inzerát hodně důležitý. Jestli prodáváte nemovitost sami, na text inzerce se opravdu zaměřte.
Inzerát je potřeba psát tak, že se na něj podíváte očima kupujícího. To znamená, že je potřeba zdůraznit informace, které jsou pro kupujícího zásadní. Kromě faktického popisu samotné nemovitosti se zaměřte i na její okolí, uveďte také vzdálenost od školy, školky, zdravotnického zařízení, zastávky MHD, vlakového nádraží, pošty či obchodů. Důležité je zmínit i možnosti sportování, vzdálenost parků či jiných zajímavostí.
Samotný popis nemovitosti by měl být logický, jasný, dobré je držet se zaběhnuté terminologie. Kromě výměry a vybavení popište, jak je byt rozdělen, kam je orientován apod. Určitě pomůže, když k inzerátu přiložíte alespoň schématický půdorys, protože půdorys velmi pomůže udělat si konkrétní představu o nemovitosti i lidem, kteří nemají tak velkou představivost.
Když oslovíte realitní kancelář, nemusíte popis nemovitosti, půdorys, ani inzerát prakticky vůbec řešit. Vše zařídí makléř, včetně profesionálních fotografií, případně i videoprohlídek nebo 3D prezentací. Když se jedná o tak velké částky, které se u prodejů nemovitostí točí, pak je jistější spolupracovat s profesionály, kteří zajistí hladký a bezpečný průběh prodeje. Oslovte ideálně realitní kancelář pod hlavičkou celosvětové značky, například REMAX.
11.10.2020
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!