V nemovitostech se točí velké peníze a jednotlivé realitní kanceláře a makléři mezi sebou bojují o zakázky. Pravdou je, že dobrý makléř si dlouhodobě buduje své jméno či značku, a časem mu chodí stále více klientů na doporučení. Úspěšná realitní kancelář však shání zakázky různými cestami, a spolupráce s tipaři je jednou z nich.
Tipař je v realitním světě člověk, který pomáhá makléři seznámit se s majitelem nemovitosti, kterou chce prodat. V praxi je to tak, že když má člověk ve svém okolí někoho, kdo uvažuje o prodeji své nemovitosti, tipař se pokusí spojit tohoto člověka s daným makléřem. Když se ti dva dohodnou a makléř nemovitost prodá, dostane tipař určitou finanční odměnu. O její výši se předem dohodne s danou realitkou nebo přímo s makléřem.
Tady záleží na konkrétní domluvě s realitní kanceláří. Ideální je, když si tipař vybere ke spolupráci opravdové profesionály, kteří mají ve světě realit dobré jméno. Přece jen svým známým někoho doporučuje, takže je na místě, aby věřil i kvalitě služeb makléře. Tipař si obvykle vydělá určité procento z provize, kterou si realitní kancelář účtuje. Bývá to 10 až 15 %. Když doporučí makléře na zajištění pronájmu, vydělá si méně, než když jde o prodej bytu, nebo dokonce prodej celého bytového domu.
Je to férová domluva, ze které profitují všechny tři strany - tipař, makléř i prodávající.
Tipař nemá žádné závazky ani povinnosti k dané realitní kanceláři, vše je transparentní, makléři podepisují se svými tipaři i tipařské smlouvy, a po vyplacení provize klientem okamžitě posílají peníze svému tipaři. Je to jednoduchý a nezávazný přivýdělek.
Máte-li zájem si takto přivydělat v Brně a okolí, kontaktujte realitní kancelář REMAX Delux!
11.2.2021
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!