Plánujete rekonstrukci koupelny nebo budete stavět dům? Obecně platí, že kuchyň a koupelna jsou jednoznačně nejdůležitější místnosti v bytě, tedy alespoň pro ženy J V kuchyni se tráví nejvíce času a koupelna nám zase dává komfort a intimní zázemí. Máte jasno v tom, jestli chcete mít koupelnu spojenou se záchodem, jestli potřebujete vanu, nebo vám bude stačit sprchový kout?
Sprchový kout je extrémně praktický. Rychle a tím pádem i levně se v něm umyjete, nic není zastříkáno vodou, je to moc pohodlné a můžete se sprchovat i několikrát denně. Na druhou stranu vana nabízí relax a luxus. Lehnout si do horké vany a užívat, to je občas sen téměř každého. Napustit vanu však docela trvá, a spotřeba vody takto také není nejmenší. Navíc se ve vaně prostřídat, to není pro každého, přece jen je i hygieničtější, mít čistou vodu sám pro sebe. A když máte čtyřčlennou rodinu, pouhá vana asi není nejlepší každodenní řešení.
Logicky je nejlepší mít vanu, kterou si dáváte jen jednou za čas, a sprchu, kterou používáte každý den. Je to optimální řešení, které však vyžaduje dost velkou koupelnu. Je potřeba to zvážit. Ekonomické a praktické je mít jen sprchový kout, neefektivní, ale příjemné je mít jen vanu, optimální, ale prostorově i finančně náročnější, je mít oboje.
Obzvláště ženy vanu často v koupelně vyžadují. A to se promítá už do projektování domu. Potřebujete totiž větší koupelnu. Pravdou je, že zase tak vysoké pořizovací náklady to nejsou, a ženy pak mají pocit, že žijí v luxusu. Alespoň během doby, kdy leží ve vyhřáté vaně s voňavou pěnou.
26.11.2020
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!