Když připravujete prodej nemovitosti a chcete ji k prodeji co nejlépe připravit, pak budete muset nejspíš svůj byt či dům nově vymalovat. Alespoň to doporučují profesionální home stagingové firmy. V praxi se musí vymalovat více než 80 % nemovitostí, které se připravují k prodeji. Nemalují se jen novostavby a nemovitosti ve skvělém stavu.
Hlavním důvodem, proč nemovitost vymalovat, bývá snaha o to, ať byt vypadá co nejlépe. Opotřebovaná barva nevypadá dobře, jindy jsou zase stávající barvy moc výrazné, nebo se do jednotlivých pokojů jednoduše nehodí.
Když nabízenou nemovitost vymalujete vhodnými barvami, bude jen zářit novotou. Fotky v prezentaci budou vypadat mnohem lépe, a i samotné prohlídky více zaujmou. Jak už bylo zmíněno, velmi důležitý je výběr barev. Obecně se doporučuje nevolit křiklavé a oslnivé barvy, ale volit barvy střízlivé a neutrální - bílá, šedá, béžová apod. Takové barvy jsou klidné, opticky zvětší prostor a když si budou noví majitelé chtít některé pokoje ozvláštnit, mohou si je vymalovat podle svých představ. Nikdo si však neřekne, že bude muset hned vymalovat, protože jsou barvy moc výrazné.
Nově vymalovaný byt je rozhodně fotogeničtější, zaujme více zájemců a ti budou ochotni zaplatit více, než když byt není vymalovaný. Je to logické, ale je to podložené i dlouholetou praxí. Vymalování sice není zadarmo, ale ve výsledku se určitě vyplatí.
Když oslovíte zkušenou realitní kancelář, tak vám s přípravou nemovitosti k prodeji včetně vymalování určitě pomůže!
7.6.2021
K realitám jsem se dostal po mnoholeté práci ve stavebnictví. A jelikož jsem dostal možnost pracovat pro REMAX, nejznámější značku v oboru nejen u nás ale i na světě, moje volba byla jasná! Vybral jsem si kancelář REMAX Delux, která je v současné době jednou z nejúspěšnějších kanceláří v ČR.
Na remaxu mě zaujal zejména velice propracovaný vzdělávací systém, který ze mě udělal profesionála v oboru realit a dále individuální přístup ke každému klientovy s ohledem na jeho potřeby. Také etický kodex, kterým se musí každý makléř řídit najdete jen málo kde.
Realitní business se v současné době posouvá každým dnem dál a technologie které dnes mám k dispozici mne umožňují prezentovat Vaši nemovitost způsobem před několika lety takřka nevídaným. Prezentace Vaší nemovitosti formou videoprohlídky, virtuální prohlídky, nafocení profesionálním fotografem, home staging a spoustu dalšího, je pro mě při prezentaci Vaší nemovitosti naprostou samozřejmostí. Díky takto propracovanému marketingu se nám daří prodávat Vaše nemovitosti až za o 17 % vyšší cenu než u konkurence.
Jelikož je práce realitního makléře velice různorodá, stala se pro mě nejen prací, ale i koníčkem a životním stylem. Budu rád, když budu moci pomoct či poradit i Vám!