16_Delux podcast. Kam se posunul RE/MAX za 17 let v ČR❓Co se povedlo a co naopak ne❓Kam R/M míří❓

Rozhovor s Janem Hrubým, CEO pro RE/MAX Česká Republika a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Kam s RE/MAXem míříme❓✅ Jaké máme plány❓A na čem zapracovat❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Kdo je to Jan Hrubý a jaké má zkušenosti❓

✅ Jak funguje řízení R/M❓

✅ Jaký má R/M tržní podíl a jaké jsou plány do budoucna❓

✅ Co ještě není v síti dokonalé a mělo by se vylepšit❓

✅ Na čem se v posledních letech zapracovalo❓

✅ Co se Honzovi na R/M nelíbí a líbí❓

✅ Jak budou vypadat reality za 10 let❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

11.6.2022

O mně

Veronika má původ v řeckém jménu Bereniké (Phereniké) a jeho význam je "nositelka vítězství". Věřím, že moje jméno není náhoda, ale odraz mého osobního a pracovního života.

 

Aby člověk mohl vítězit je potřeba být mezi TOP nejlepšími ve svém oboru a tam RE/MAX rozhodně patří.

 

Do světa realit jsem vstoupila díky mému skvělému realitnímu kolegovi Petru Bartošovi, který je zároveň již několik let mým úžasným manželem a otcem našich 2 dětí. Pro někoho nemyslitelná kombinace, pro nás je to úspěch ve světě realit a spokojenost u klientů, kteří se k nám s důvěrou vrací a doporučuji naše služby mezi své přátelé a rodinu. Jelikož 2 makléři jsou více než 1 😊

 

Každému klientovi dáváme dvojitou dávku profesionality, důslednosti, lidskosti a také pořádnou dávku humoru, který mnohdy lidem usnadní prodej či koupi nemovitosti jelikož je to jejich „poprvé“.

 

Jsem certifikovaná realitní makléřka a o Vaší nemovitost se postarám na 110% ve všech směrech.

 

Děkuji za důvěru a těším se na spolupráci s Vámi!

Veronika Bartošová

Makléř

Certifikáty

rmx-cms 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.