🏡 51_Delux podcast 🔴 Typologie osobnosti klientů❗️Jak správně komunikovat se zákazníky obchodníků❓🫤

Rozhovor s 👉 Martinem Hladečkem, regionálním managerem sítě remax a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Typologie osobnosti klientů❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓
✅ Proč je důležité znát typologii osobnosti❓
✅ Jaké jsou typy klientů v praxi❓
✅ Cholerik, sangvinik, flegmatik, melancholik❓
✅ Jak správně identifikovat zákazníka❓
✅ Jak komunikovat se specifickým klientem❓
✅ Jednoduchá metoda identifikace❓
✅ Příběhy z praxe s různými typy osobností❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

10.5.2023

O mně

Veronika má původ v řeckém jménu Bereniké (Phereniké) a jeho význam je "nositelka vítězství". Věřím, že moje jméno není náhoda, ale odraz mého osobního a pracovního života.

 

Aby člověk mohl vítězit je potřeba být mezi TOP nejlepšími ve svém oboru a tam RE/MAX rozhodně patří.

 

Do světa realit jsem vstoupila díky mému skvělému realitnímu kolegovi Petru Bartošovi, který je zároveň již několik let mým úžasným manželem a otcem našich 2 dětí. Pro někoho nemyslitelná kombinace, pro nás je to úspěch ve světě realit a spokojenost u klientů, kteří se k nám s důvěrou vrací a doporučuji naše služby mezi své přátelé a rodinu. Jelikož 2 makléři jsou více než 1 😊

 

Každému klientovi dáváme dvojitou dávku profesionality, důslednosti, lidskosti a také pořádnou dávku humoru, který mnohdy lidem usnadní prodej či koupi nemovitosti jelikož je to jejich „poprvé“.

 

Jsem certifikovaná realitní makléřka a o Vaší nemovitost se postarám na 110% ve všech směrech.

 

Děkuji za důvěru a těším se na spolupráci s Vámi!

Veronika Bartošová

Makléř

Certifikáty

rmx-cms 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.