Daň z nemovitých věcí 2022 - formuláře

Daň z nemovitých věcí (případně její první splátku) na letošní rok je třeba zaplatit do 31. 5. 2022.

Koncem dubna začala Finanční správa rozesílat první obálky se složenkami pro úhradu daně z nemovitých věcí pro rok 2022. Kdo se přihlásil k zasílání údajů e-mailem, neměl by zapomenout kontrolovat svoji e-mailovou schránku. Pokud osoba vlastní datovou schránku, dostane všechny potřebné informace do ní. Daň je potřeba zaplatit do 31. 5. 2022.

Přihlásit se k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem lze prostřednictvím žádosti, která je dostupná ZDE. Po vyplnění žádosti je možné vytvořený PDF dokument odeslat buď poštou na příslušný finanční úřad, nebo podat datovou schránkou či prostřednictvím online finančního úřadu (portál MOJE daně, formát xml).   

28.5.2022

O mně

 

Pocházím z krásného města Olomouce. Poté, co jsem procestovala velký kus světa, mě život zavál do Brna, kde žiji již více než šest let. Nalezla jsem zde nejen svůj druhý domov, ale i životního partnera a práci, která se stala do slova a do písmene mým životním posláním.

 

Pro práci realitního makléře jsem si zvolila podporu silné celosvětové společnosti RE/MAX. Dostalo se mi tak kvalitního vzdělání, možnosti učit se od nejlepších a neustále se zlepšovat. V neposlední řadě své práci vděčím za mnohá nová přátelství, ať už z řad mých klientů nebo kolegů.

 

Za každou nemovitostí vidím lidský příběh a snažím se proto ke své práci přistupovat maximálně zodpovědně, profesionálně a přitom citlivě a s ohledem na danou situaci. 

 

Pokud Vám mohu být nápomocna s prodejem Vaší nemovitosti nebo odbornou radou z oblasti realit, neváhejte se na mne obrátit. Bude mi potěšením.

Veronika Zbořilová

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 100% - Jan Konečný REMAX rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.