Abyste prodali svou nemovitost co nejvýhodněji, budete nejspíše spolupracovat s realitní kanceláří. Existují různé marketingové metody, jak nemovitost prodat, jednou z nich je i tvorba vlastních webových stránek této nabízené nemovitosti. Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Pojďme se podívat, co by mělo na těchto webových stránkách být.
Web by měl být jednoduchý a hlavně přehledný. Měly by tam být uvedeny veškeré podstatné informace, které se k prodeji vážou. Základem je galerie profesionálních fotografií, popis nemovitosti a okolí, videoprohlídka plus ideálně i letecké záběry z dronu. To vše zájemce ocení. V popisu je dobré zmínit, čím je nemovitost zajímavá, a proč by si ji člověk měl koupit. Samozřejmě tam budou i základní informace jako je dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavosti v okolí apod.
Díky vlastním webovým stránkám bude jednodušší propagace nemovitosti. Funguje to obvykle tak, že realitní kancelář zajistí propagaci přes všechny její kanály, což jsou realitní servery, databáze investorů, sociální sítě a mnohé další. Webová stránka vypadá mnohem lépe než klasický inzerát, nemluvě o tom, že na ní může být mnohem více fotek i informací a ozvou se tak jen opravdu vážní zájemci, což šetří čas všem zúčastněným stranám.
S tvorbou webu vám samozřejmě zase pomůže vybraná realitní kancelář, která zajistí i profesionální přípravu nemovitosti k prodeji (homestaging), fotografa i vše ostatní.
13.6.2021
Pocházím z krásného města Olomouce. Poté, co jsem procestovala velký kus světa, mě život zavál do Brna, kde žiji již více než šest let. Nalezla jsem zde nejen svůj druhý domov, ale i životního partnera a práci, která se stala do slova a do písmene mým životním posláním.
Pro práci realitního makléře jsem si zvolila podporu silné celosvětové společnosti RE/MAX. Dostalo se mi tak kvalitního vzdělání, možnosti učit se od nejlepších a neustále se zlepšovat. V neposlední řadě své práci vděčím za mnohá nová přátelství, ať už z řad mých klientů nebo kolegů.
Za každou nemovitostí vidím lidský příběh a snažím se proto ke své práci přistupovat maximálně zodpovědně, profesionálně a přitom citlivě a s ohledem na danou situaci.
Pokud Vám mohu být nápomocna s prodejem Vaší nemovitosti nebo odbornou radou z oblasti realit, neváhejte se na mne obrátit. Bude mi potěšením.