09_Delux podcast. 22 let realitních zkušeností makléřů ✅ Jak se měnily trendy v tomto podnikání?

Rozhovor s Ivošem Bauerem, zkušeným realitním makléřem, který je 11 let v oboru a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak se transformovalo realitní podnikání v čase ✅ Jak obstát na měnícím se trhu❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se měnilo podnikání v realitách v průběhu času❓

✅ Jak obstát jako realitní makléř❓

✅ Jaká je budoucnost makleřiny❓

✅ Co by bylo dobré v našem podnikání vylepšit❓

✅ Jaké jsou trendy v realitách❓

✅ Zkušenosti z trhu od profíků❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

8.4.2022

O mně

 

Jsem součástí realitní kanceláře RE/MAX již 16 let. 💙

Už si ani nedovedu představit, že by RE/MAX nebyl součástí mého života, mé rodiny, mě... 

Začalo to v roce 2008, kdy jsme založili v Ostravě s nejbližší rodinou realitní kancelář RE/MAX Profit a od té doby jsme s Profitem ušli pěknou cestu plnou neskutečných příběhů, ale jak se říká člověk míní, život mění. 

Během tohoto období jsem mohla pomoci velkému množství klientů. 

Nesmírně si vážím jejich důvěry a je pro mě ctí, že mi svěřili péči o jejich nemovitosti, sny a investice. Nebýt těchto skvělých klientů a každé úžasné spolupráce, nemohla bych růst a pracovně se rozvíjet. S pokorou přijímám každou zkušenost, kterou mi tento obor přináší. Mám to štěstí, že mohu dělat to, co mě baví a naplňuje.

Těším se na každý jednotlivý životní příběh, Vaše zkušenosti a každou Vaši nemovitost. 

Pro své klienty chci jen to nejlepší. Chtěla bych každému, kdo se na mě obrátí dopřát přesně to, co bych si sama od svého makléře přála. Maximální péči, lidskost a pohodlí.

Mgr. Veronika Nina Tedová DiS.

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.