Mladá generace se na nemovitosti dívá jinak než dřívější generace. Už není v módě stavět dvougenerační domy, mladí lidé se nechtějí starat o velkou zahradu, nebo dokonce hospodářství, nechtějí žít na extra rušných místech. A často potřebují mít dobré spojení do velkého města. Když chcete prodat svou nemovitost, může se stát, že oslovíte právě mladou generaci. Lokalitu a samotnou nemovitost sice nezměníte, ale můžete se zaměřit na kvalitní propagaci tak, aby vaše nemovitost tyto mileniály zaujala.
Mladé lidi je potřeba zaujmout. Nemovitosti hledají na chytrých telefonech, nejdůležitější jsou tedy perfektní fotky. Investujte do profesionálního fotografa, nebo ještě lépe spolupracujte se zkušenou realitní kanceláří. Ta zajistí nejen skvělé fotky, ale také půdorysy, videoprohlídku nebo i home staging, což je minimální profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Do prezentace je možné zahrnout i trochu netradiční popis který zájemce zaujme.
Mladí lidé obvykle shánějí buď příjemné menší byty s balkónem či předzahrádkou v klidné části, ale zároveň blízko centra města, nebo menší rodinné domy někde na předměstí, kde je klid a nedaleko do přírody. Důležitá je dobrá dopravní dostupnost do města, ke službám apod. Málokterý mladý člověk touží po velkém pozemku, protože to znamená práci navíc. A mileniálové jsou obvykle zaneprázdnění a nemají na takovou údržbu čas ani chuť.
Samozřejmě záleží v první řadě na lokalitě, kterou nezměníte, ale změnit můžete alespoň první dojem ze své nemovitosti. Upravte zahradu, vstupní prostor, perfektně ukliďte a nechte si opravdu poradit zkušeným makléřem nebo přímo bytovým designérem, jak nemovitost naaranžovat tak, aby byla co nejvíce atraktivní. Nejenže zaujmete více zájemců, ale můžete si také říct za nemovitost i o více peněz!
30.1.2021
Jsem součástí realitní kanceláře RE/MAX již 16 let. 💙
Už si ani nedovedu představit, že by RE/MAX nebyl součástí mého života, mé rodiny, mě...
Začalo to v roce 2008, kdy jsme založili v Ostravě s nejbližší rodinou realitní kancelář RE/MAX Profit a od té doby jsme s Profitem ušli pěknou cestu plnou neskutečných příběhů, ale jak se říká člověk míní, život mění.
Během tohoto období jsem mohla pomoci velkému množství klientů.
Nesmírně si vážím jejich důvěry a je pro mě ctí, že mi svěřili péči o jejich nemovitosti, sny a investice. Nebýt těchto skvělých klientů a každé úžasné spolupráce, nemohla bych růst a pracovně se rozvíjet. S pokorou přijímám každou zkušenost, kterou mi tento obor přináší. Mám to štěstí, že mohu dělat to, co mě baví a naplňuje.
Těším se na každý jednotlivý životní příběh, Vaše zkušenosti a každou Vaši nemovitost.
Pro své klienty chci jen to nejlepší. Chtěla bych každému, kdo se na mě obrátí dopřát přesně to, co bych si sama od svého makléře přála. Maximální péči, lidskost a pohodlí.