Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Provedu Vás prodejem či nákupem nemovitosti od A do Z. Zajímá vás aktuální tržní cena vaší nemovitosti? Zavolejte mi!
PRODEJ - Připravím a osobně zajistím hladký průběh prodeje vaší nemovitosti, včetně právního servisu.
VÝKUP - Rychlé a snadné řešení, pokud potřebujete peníze ihned. Zajistím, připravím, zařídím, vyjednám.
PRONÁJEM - Pomohu najít a vybrat vhodného zájemce a poradím na co dát pozor ve smlouvách.
PORADENSTVÍ - Vyznat se v zákonných povinostech a daních je mnohdy složité. Pomohu se zorientovat.
Jsem specialista na nemovitosti s více jak 9letou praxí v obchodu. Zavolejte mi a rád pomohu také vám. Spolupráci nastavíme podle vašich požadavků a potřeb. Prodej nemovitosti bývá zásadním momentem v životě každého z nás.
Zavolejte mi a začněme třeba nezávaznou konzultací zdarma, na které vám ukážu, na co všechno je nutné při prodeji myslet!