Prodej nemovitostí a vše, co se kolem něj točí, se neustále vyvíjí. Makléři i realitní kanceláře se předhánějí v tom, jak zaujmout potencionální kupce, jak nemovitost připravit k prodeji a hlavně, jak ji prezentovat. Už dnes se používá řada technologií, které se budou v budoucnosti ještě více rozvíjet – 3D prohlídky matterport, videoprohlídky, videa z dronů apod. Obzvláště teď, kdy se omezují osobní kontakty s ostatními lidmi na minimum, mají tyto virtuální prezentace nemovitostí velký význam!
Těžko odhadnout, jaké konkrétní technologie se budou rozvíjet, ale budou mít společný cíl – co nejlépe zájemcům nemovitost ukázat, aniž by museli přijít na osobní prohlídku. V tomto směru jde doba hodně rychle dopředu. Nakonec však vždy platí a nejspíše i bude platit, že každý opravdový zájemce chce vidět nemovitost osobně, naživo. Ať jsou technologie jakékoliv, 99% kupujících musí nemovitost vidět na vlastní oči!
O rychlosti prodeje i prodejní ceně dnes často rozhoduje marketing. Když máte perfektní marketing, můžete nemovitost prodat o stovky tisíc dráž. Vytvořit vlastní stránky nemovitosti, natočit vtipné video, propagovat nemovitost se skvělými fotkami přes sociální sítě, dostat inzerát k těm pravým lidem. To všechno rozhoduje a pomáhají tomu i nejnovější technologie. Zkušená realitní kancelář vám právě takové rozdílové a nadstandardní služby nabídne.
Ať už máte sebelepší prezentaci a marketing prodávané nemovitosti, nakonec o prodeji rozhodne stejně osobní kontakt. Domluvit se a dotáhnout prodej by měla být jedna z nejdůležitějších schopností kvalitního makléře. Tak jako bude chtít kupující stejně osobně nemovitost vidět, tak se bude chtít i osobně domluvit s majitelem a jeho makléřem.
17.10.2020
“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”
Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti.
Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.
Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!
Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo! 😊