Když prodáváte nemovitosti, pak jste určitě podnikatel ne zaměstnanec, a to i v případě, že pracujete pro realitní kancelář. Co je však lepší a výhodnější? Být zaměstnanec nebo podnikatel? Na to neexistuje jednoznačná odpověď hlavně proto, že každý je jiný a má jiné potřeby. V tomto článku se krátce podíváme na výhody a nevýhody obou variant.
Mezi hlavní výhody zaměstnaneckého poměru patří pravidelný plat, zaměstnanecké benefity (třeba placená dovolená), většinou stálá pracovní doba, po pracovní době klídek, a také fakt, že neinvestujete vlastní kapitál, čímž neriskujete jeho ztrátu.
Mezi nevýhody se dá zařadit to, že nejste flexibilní ve využívání svého času, v pracovní době patří váš čas vašemu zaměstnavateli. Pracujete s lidmi, které jste si nevybrali, ohodnocení práce záleží na zaměstnavateli, mohou vás kdykoliv propustit, musíte dělat i práci, která vás nebaví apod.
Výhod je zde spousta, ale je otázka, jak se na ně, kdo dívá. Podnikatel o svém příjmu rozhoduje sám. Když je schopný, má dobré nápady a správné lidi kolem sebe, může si vydělat mnohem více než zaměstnanec. Je pánem svého času. Může dělat to, co ho baví. Podnikatel má velkou motivaci a může tak realizovat své sny.
Mezi nevýhody podnikání patří určitě to, že nese všechna rizika sám. Hlavně na začátku je obvykle potřeba do podnikání vložit nejen čas a úsilí, ale také určitý kapitál. Je potřeba na sobě pracovat.
„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !
Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡
Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.
A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo! 😊
Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme! 🤝