Co je nejlepší na práci realitního makléře

Makléřina je regulérní řemeslo. Je potřeba se mnohé naučit a zažít, aby se z vás stal dobrý makléř. Aby se makléř všechno naučil, získal zkušenosti a vybudoval si dobré jméno, určitě se vyplatí začít v některé kvalitní realitní kanceláři. Tam strávit pár let jako učeň a tovaryš, a až pak se vydat na vlastní cestu.

Když máte za sebou už alespoň nějaké zkušenosti a řekněme úvodní rok makléřského učení, určitě oceníte spoustu věcí, které život makléře doprovázejí. Je to svoboda, nezávislost, slušné příjmy i zajímavá práce s lidmi. Nesedíte 8 hodin denně v kanceláři za počítačem, můžete pracovat i z jiných míst než z kanceláře. S internetem v chytrém telefonu můžete pracovat z parku, kavárny nebo i z horské chaty. Telefonáty, emaily, plánování, tvorbu prezentaci, online marketing… to vše lze zvládnout odkudkoliv. Technologie totiž opravdu dost usnadňují realitní podnikání.

Investice do vlastních nemovitostí

Když děláte v realitách déle, pravděpodobně se stane, že do některé nemovitosti budete i sami investovat. To, jak je makléř v oboru, mu dává příležitost koupit si nějaké investiční nemovitosti a ty pak pronajímat. Spousta zkušených makléřů se během let stane do určité míry i realitními rentiéry, takže mají zajištěné příjmy i na stáří. To je rozhodně jeden z benefitů šikovného makléře.

Spousta makléřů má i dobrý pocit z toho, že lidem pomáhá. Pomáhá v těžkých životních situacích vyřešit složité realitní oříšky. Prodat zděděnou nemovitost, koupit domov snů apod. Až přijdou léta zkušeností, i samotný realitní byznys běží lépe, protože je makléř známější, má dobré jméno v oboru a spoustu všelijakých kontaktů.

17.8.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.