Co je to virtuální foto staging

Začněme tím, co je to klasický home staging. Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Přijede firma (realitní kancelář), která váš dům či byt (s vaší pomocí) vyklidí, přemístí nábytek, doplní aranžmá tak, aby nemovitost vypadala co nejlépe. Poté ji profesionální fotograf nafotí, případně makléř zajistí videoprohlídku. A nemovitost se může začít prodávat.

Virtuální foto staging je počítačová vizualizace, která imituje klasický home staging. Proto se někdy používá název virtuální home staging, což je to samé jako virtuální fotostaging.

První je potřeba připravit prázdné prostory

Virtuální foto staging se aplikuje prakticky jen u prázdných nemovitostí. Ty se perfektně nafotí a specialista pak na počítači prostory vyplní virtuálním nábytkem a doplňky. Cílem je nemovitost představit v nejlepší podobě, vzbudit u zájemců emocionální představy. Díky této virtuální službě si zájemci lépe představí měřítko místností a velikost prostoru. Prázdný prostor totiž trochu zkresluje, když tam však vidíte pohovky, křesla, stoly, postele a různé doplňky, lépe si představíte, jak může nemovitost po vybavení vypadat.

Cílem je zaujmout zájemce a přivést je na prohlídku

Virtuálně zařízené prostory působí lépe než prázdné prostory. Samozřejmě nenahradí osobní prohlídku, ale zaujmou. A o to tady jde. Samozřejmě nikdo netvrdí, že tak vybavení domu opravdu vypadá, jde jen o vizualizaci. Když přijde zájemce na osobní prohlídku, můžete mít vizualizace vytištěné a ukázat zájemci, jak by mohla nemovitost třeba vypadat.

Virtuální foto staging je zajímavý doplněk, který lze vytvořit velmi rychle. Pomůže zaujmout zájemce a ve výsledku se obvykle nemovitost prodá rychleji, než bez něj!

4.11.2020

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.