Co takhle koupit apartmán v Chorvatsku?

Chorvatsko je pro spoustu z nás skvělá destinace, kde strávit dovolenou. Není to tak daleko, a hlavně moře je tam opravdu krásné. Uvažovali jste taky někdy o nákupu apartmánu v Chorvatsku? Jestli ano, pak je první krok oslovení české realitní kanceláře světové značky, která vám poradí a pomůže všechno vyřídit. Dobrou zprávou je, že občané České republiky i právnické osoby mohou kupovat chorvatské nemovitosti přímo.

V praxi se začíná tím, že najdete vhodnou nemovitost, kterou byste rádi koupili. Po nalezení vhodné nemovitosti se pak obvykle uzavírá rezervační smlouva nebo smlouva o smlouvě budoucí kupní. Při podpisu této smlouvy se skládá dohodnutý rezervační poplatek. Ještě před uzavřením smlouvy budoucí kupní nebo smlouvy kupní musí kupující mít přidělené daňové identifikační číslo (OIB). V této fázi je extrémně důležité, aby někdo zkušený zkontroloval všechny dokumenty k nemovitosti.

Dalším krokem je pak podpis kupní smlouvy před notářem či právníkem a doplacení celé kupní ceny. Tady je potřeba mít účet u chorvatské banky a zaplatit v místní měně, tedy kunách. Tímto přechází i vlastnictví nemovitosti na kupujícího. Realitní kancelář pak zajistí podání žádosti na zápis nového vlastníka do katastru nemovitostí. Samotný zápis do katastru většinou trvá několik měsíců.

V Chorvatsku je potřeba si dát pozor na to, že spousta chorvatských nemovitostí nemá stavební povolení, některé stojí mimo stavební pozemky a v rozporu s územním plánem. Tady by měla pomoci právě realitní kancelář a člověk, který zná místní trh. Chorvatské úřady v současné době velmi tvrdě postupují vůči stavbám, které byly postaveny bez povolení, většinou je odstraňují a likvidují na náklady vlastníka černé stavby.

1.9.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.