Díky virtuální prohlídce najdete nájemníky někdy i bez jediné návštěvy

Pronajímáte nemovitost a potřebujete občas najít nové nájemníky? Virtuální prohlídky nemovitostí jsou v posledních letech hitem, který využívají prakticky všechny úspěšné realitní kanceláře. Obzvláště v období koronaviru se navíc virtuální prohlídky hodí i kvůli tomu, aby se lidé zbytečně nescházeli. Když chcete prodat nebo pronajmout nemovitost, pak vám s tím právě profesionální virtuální prohlídka může výrazně pomoci.

Virtuální prohlídka v praxi nahrazuje osobní návštěvu domu nebo bytu. Funguje to tak, že se zájemci na nemovitost podívají, virtuálně si ji projdou, přečtou si detaily a další informace k nemovitosti a jednoduše se mohou rozhodnout, jestli je daná nemovitost zaujala. Při koupi nemovitosti budou zájemci nakonec chtít vidět nemovitost osobně, ale u pronájmů můžete opravdu najít vhodné nájemníky i bez jediné osobní návštěvy nemovitosti.

Virtuální prohlídky šetří čas oběma stranám

Virtuální prohlídky tak šetří hlavně čas oběma stranám, pomohou filtrovat opravdové zájemce od těch, kteří o nemovitost zase až takový zájem nemají. Do užšího finále se tak dostane jen pár zájemců, ze kterých si pak majitel může jednoduše vybrat. To platí pro prodej i pouhý pronájem nemovitosti.

Kvalitní virtuální prohlídku vám nevytvoří každý makléř na potkání, ale větší realitky (jako RE/MAX Delux v Brně) tvoří virtuální prohlídky běžně. Když se chystáte s některou realitní kanceláři spolupracovat, ať už s prodejem nebo pronájmem nemovitosti, na virtuální prohlídky se určitě zeptejte. V dnešní době je to jeden z nejmocnějších nástrojů, jak elegantně a účinně zájemce oslovit a nalákat právě na vaši nemovitost!

21.5.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.