Do konce ledna podejte přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2021!

Jestli vlastníte (nebo jste vlastnili) nemovitost, je možné, že se vás bude týkat podání přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2021. Nejzazší termín podání tohoto daňového přiznání je 1.únor 2021. Dle zákona mají povinnost podat toto daňové přiznání poplatníci, u kterých došlo během roku 2020 ke změnám vlastnictví nemovitých věcí. Pojďme se podívat, co se mezi změny vlastnictví počítá.

Nejčastěji jsou to následující změny:

  • Získání nemovité věci - pozemku či stavby. Nabytí může být darováním, dědictvím, převodem na základě kupní smlouvy, vkladem či jinak.
  • Konec vlastnictví nemovité věci. Stejnou povinnost jako při nabytí, máte i při ukončení vlastnictví, ať už darováním, převodem na základě kupní smlouvy, vkladem nebo jinak.
  • Změny v rozsahu nemovitosti. Povinnost podávat toto daňové přiznání máte i tehdy, když jste svou nemovitost rozšířili, přestavěli nebo třeba změnili způsob jejího využití.

 

Jak daňové přiznání podat

Dodržte termín do konce ledna 2021 a vše ideálně vyřiďte online nebo poštou. Můžete jednoduše využít elektronický formulář, který najdete na www.daneelektronicky.cz v sekci elektronická podání pro finanční správu – elektronické formuláře – Daň z nemovitých věcí – Daňové přiznání k dani z nemovitých věcí – od roku 2011 včetně. Toto vyplněné daňové přiznání tak můžete rovnou poslat příslušnému finančnímu úřadu. Zaplatit tuto daň musíte do 31.5.2021 – finanční úřad vám na základě tohoto přiznání pošle složenku na vaši trvalou adresu.

Když si nevíte úplně rady, můžete oslovit i realitní kancelář, se kterou jste spolupracovali. Určitě vám rádi poradí!

4.1.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.