Doporučitelská provize - odměna za doporučení klienta

Tak jako v některých jiných oborech, tak i v realitách funguje systém odměn za doporučení klienta. Vždy záleží na konkrétním makléři nebo realitní kanceláři, ale obvykle to funguje tak, že když někdo doporučí makléři klienta, který chce například prodat dům, a ten se s makléřem dohodne a dům se prodá, pak ten, kdo klienta doporučil, dostane určitou odměnu. Nejčastěji je to určité procento z provize makléře, třeba 10 %.

Taková doporučitelská provize je výhodná pro všechny tři strany. Samotný klient dostane kvalitní služby od osvědčené realitní kanceláře, člověk, který ho doporučil si vydělá slušné peníze, a spokojená je na konec i realitka, která získala nového klienta. Do budoucna pak mají lidé motivaci realitní kancelář doporučovat, a spokojený klient se na ni v případě potřeby zase obrátí.

Doporučuje se jen spolehlivá realitka

Když někdo doporučuje realitní kancelář za doporučitelskou provizi, pak by měl být přesvědčen o tom, že realitka je spolehlivá a nabízí profesionální služby. Je nesmysl doporučovat přátelům, rodině a známým někoho, kdo nenabízí kvalitní služby. I proto si dobře rozmyslete, koho doporučujete. Navíc se vyplatí domluvit se s realitní kanceláří na provizi předem, ideálně s výhledem do budoucna, tedy že ji budete doporučovat dlouhodobě. Pro vás je to přivýdělek v řádech tisíců korun, pro realitku zase zdroj klientů.

Tipařina, jak se doporučování klientů za provizi také říká, je běžná věc. Jen je potřeba předem určit její rámec a podmínky. Základní podmínka je jasná - určená provize se vyplatí jen v případě, že doporučený klient využije služeb vybrané realitní kanceláře. Provize se pak vyplácí po skončení obchodního případu.

1.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.