Hotely nabízejí dlouhodobé pronájmy

Český lockdown drtí kromě jiných i hotely a penziony. Přesto se část hotelů snaží přežít a nabízet své pokoje jako dlouhodobé pronájmy. Je to netradiční řešení, navíc na to hotely nebyly připraveny, takže pokoje obvykle nemají vlastní kuchyňku, což bývá problém. Přesto se zájemci najdou a některé hotely tak mohou alespoň částečně fungovat.

Zájem o ubytování je z různých stran

O dlouhodobější ubytování v hotelech mají zájem korporátní klienti a lidé, kteří potřebují někde v klidu pracovat, lidé v nouzi, kteří shánějí náhradní ubytování z různých důvodů (například rekonstruují dům), lidé, kteří hledají dočasné bydlení a hotelové služby jim vyhovují atd.

Tyto hotelové služby vypadají podstatně jinak než při běžném provozu hotelu. V rámci pronájmu bývá například zajištěn úklid a výměna povlečení jen jednou týdně, objednat se dají hygienické a kosmetické prostředky, prádelna, ale i stravování. To záleží hotel od hotelu.

Díky současné situaci je toto ubytování nabízeno za výhodnější ceny, takže se to ubytovaným vyplácí.

Některé hotely se prodávají

Pro některé hotely je však pandemie posledním hřebíčkem do rakve, a majitelé se z různých důvodů rozhodují své hotely či penziony prodat. To je šance pro investory, kteří věří, že se situace zlepší, nebo mají s objektem jiné plány, než znovu otevřít hotel, až to bude možné. Když chcete hotel prodat nebo uvažujete o koupi takového objektu, tak je ideální se obrátit na osvědčenou realitní kancelář či spolehlivého makléře, který vás celým procesem bezpečně provede.

14.1.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.