Informativní schůzka s makléřem vám může vydělat statisíce

Je jasné, že makléři a realitní kanceláře budou lidem vždy radit, aby své nemovitosti neprodávali svépomocí. Z mnoha důvodů. V praxi tuto chybu dokládá spousta příkladů. Samozřejmě to neplatí vždy, ale ve velké většině případů se opravdu vyplatí s realitní kanceláří spolupracovat. V tomto článku se podíváme, proč si určitě zajděte alespoň na první nezávaznou schůzku s makléřem.

Na schůzce zjistíte tržní cenu i návrh postupu

Když půjdete na první nezávaznou schůzku s realitním makléřem, který pracuje pro známou realitní kancelář, téměř jistě se na ní dozvíte alespoň zhruba reálnou tržní cenu nemovitosti. K tomu se dozvíte i postup, jakým by makléř při prodeji postupoval.

Když na takovou schůzku nepůjdete, může se vám stát jeden z mnoha případů, které z praxe realitní makléři znají.

  • Celkem často se stává, že majitel přijde na první schůzku, a tam se dohodne, že makléř nemovitost nacení. Na další schůzce po prohlídce nemovitosti pak makléř přijde s cenou, která je třeba i o 300 000 Kč vyšší, než jakou si představoval majitel. Kdyby prodával sám, o těchto 300 000 Kč by přišel.
  • Dalším příkladem, se kterým se každý makléř určitě setkal, je ten, že známý koupí nějakou nemovitost za pěknou cenu a pochlubí se makléři. Když si ji makléř prohlédne, zjistí, že opravdu nakoupil dobře, třeba i 500 000 Kč pod tržní cenou. To ale znamená, že někdo zbytečně o půl milionu přišel nejspíše díky tomu, že prodával nemovitost bez pomoci makléře.

Takové a podobné příklady jsou v praxi celkem běžné. I proto apelujeme na lidi, aby v případě obchodování s nemovitostmi zašli ke zkušenému makléři alespoň na nezávaznou informativní schůzku, aby se zbytečně neokrádali o statisíce!

2.3.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.