Jak prodat nemovitost, která je v nabídce už několik let

Když se vám už dlouho nedaří prodat nemovitost, může to mít spousty důvodů. Může to být vysoká cena, špatná prezentace, nulový home staging, nebo jen to, že nespolupracujete s realitní kanceláří. Když se vám tak dlouho nedaří nemovitost prodat, první, co udělejte, je to, že smažete veškerou inzerci a pustíte se do prodeje znovu.

Oslovte zkušenou realitní kancelář

Jestli prodáváte nemovitost sami nebo spolupracujete s neschopným makléřem, je čas na změnu! Vyzkoušejte profesionály. Minimálně se s nimi sejděte a pobavte se o situaci. Už na první schůzce vycítíte, jestli vám tato nová spolupráce bude dávat smysl.

S novou realitní kanceláří přijde spousta nových podnětů:

  • Příprava nemovitosti. Znovu a lépe připravíte nemovitost k prodeji, třeba i za pomoci profesionálního homestagingu.
  • Nová prezentace. Makléř vám vytvoří novou prezentaci s profesionálními fotkami, půdorysem, možná i videoprohlídkou, 3D vizualizací nebo videem z dronu podle toho, jak se dohodnete.
  • Snížení ceny. Zvážte snížení prodejní ceny. S tím vám opět pomůže makléř. Snížení ceny asi nechcete, ale je to ten nejúčinnější krok k prodeji.
  • Vyřešte konkrétní problém. Možná jste na základě dosavadních prohlídek a komentářů zájemců zjistili, že na nemovitosti je konkrétní problém. Jestli je to možné, pokuste se ho alespoň částečně odstranit.

Základem úspěchu je rozhodně oslovit zkušeného makléře nebo realitní kancelář. Budete tak mít odborníka, který vám objektivně řekne, proč se nejspíše nemovitost nedaří prodat, a co udělat pro to, abyste ji co nejdříve prodali.

12.7.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.