Jak prodávat prázdnou nemovitost

Když prodáváte byt, dům nebo kancelář, je důležité tuto nemovitost připravit co nejlépe k prodeji. Využít profesionální homestaging, perfektně uklidit a udělat vše pro to, aby nemovitost vypadala skvěle na fotkách i při prohlídkách. Když prodáváte prázdnou nemovitost bez nábytku, pak se vyplatí investovat do jeho dočasného vybavení.

Dočasné vybavení, respektive zapůjčení nábytku nabízejí některé realitní kanceláře nebo firmy, které se specializují na homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nemusíte kupovat vlastní nábytek, vybírat ho, stylizovat. Jednoduše vám nábytek přivezou a nemovitost naaranžují tak, že bude k nepoznání.

Co z toho budete mít?

Hlavní výhoda je v tom, že budete mít krásné fotky, zájemci o koupi si lépe představí, jak by nemovitost mohla vypadat a do bytu nebo domu se mohou lehce zamilovat. Což znamená, že nebudou tolik hledět na cenu, takže můžete nemovitost prodat o něco dráž. Investice do homestagingu respektive do spolupráce s realitní kanceláří se vám tak jednoznačně vyplatí.

Většinou to funguje tak, že vám firma nebo realitka doveze vybraný nábytek a nastěhuje ho do prázdného bytu. Vy pak platíte nějaký měsíční poplatek v řádech tisíců korun (pokud jde o homestagingovou firmu, pokud to zařizuje RK tak neplatíte nic navíc). Až se najde kupec, nábytek a doplňky se zase odvezou, homestaging splnil svůj účel!

Když chcete prodávat nemovitost, která je prázdná, oslovte zkušenou realitní kancelář, která vám pomůže nejen s prodejem, ale také s přípravou nemovitosti tak, abyste byli schopni nemovitost prodat za co nejvyšší cenu!

8.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.