Jak se připravit na stěhování

Ať už se budete stěhovat do nového bytu nebo domu, pravidla stěhování jsou podobná. Základ je určit datum stěhování a rozhodnout se, jestli se budete stěhovat svépomocí nebo oslovíte stěhovací firmu. Tak jak ta nejspíše zjistíte, že máte více věcí, než jste si mysleli. I proto je dobré začít se na stěhování připravovat s předstihem. To znamená, že uvažovat nad tím můžete už dva měsíce dopředu, intenzivnější balení pak stačí třeba dva až tři týdny před dnem D.

Než začnete s balením, udělejte si plán stěhování. Čím začnete, do čeho budete věci dávat, kdo vám pomůže, jakým autem vše převezete, jaké stěhovací pomůcky a obalové materiály budete potřebovat apod. Základem úspěšného stěhování je dobře a přehledně se sbalit.

Zajímavý tip je strategie jednoho volného pokoje. Jako první vykliďte jeden pokoj, který budete využívat na skladování sbalených věcí, krabic apod. Krabice si přehledně popisujte. Začínejte věcmi, které už ty dva týdny nebudete potřebovat - knihy, oblečení, dokumenty, hračky apod.

Nezapomeňte si sbalit tzv. nouzové zavazadlo, kde budete mít základní věci, jako je oblečení na převlečení, hygienické potřeby, doklady apod.

U stěhování je příjemné to, že si uděláte přehled o svých věcech, a to, co nepotřebujete, můžete vyhodit nebo nějakou formou poslat dál. Je to moc příjemný pocit zbavovat se nepotřebných věcí. Můžete se dokonce podívat na to, co je to minimalismus v bydlení, o to více věcí se pak budete chtít zbavit.

V den stěhování už jen zajistíte místo na parkování stěhovacího vozu, a můžete začít stěhovat. Buďte v klidu, vše dobře dopadne, se stěhováky i bez nich.

30.8.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.