Povolání makléře přitahuje ženy i muže. Je to práce pro obě pohlaví. Jestli jsou však úspěšnější muži nebo ženy nelze jednoznačně rozhodnout. Vždy záleží totiž na schopnostech a vlastnostech každého člověka. Makléř musí být pracovitý, pečlivý, organizovaný, spolehlivý, měl by se obklopit schopnými lidmi, vzdělávat se, a používat selský rozum. Všechny tyto vlastnosti mohou mít samozřejmě muži i ženy. Přece jen tady však určité rozdíly jsou.
Logicky vás napadne, že díky tomu, že makléři jednají osobně s lidmi, s prodejci, kupujícími, pronajímateli i nájemci, mají atraktivní ženy výhodu. Reality totiž mnohem častěji prodávají i kupují muži. A je jasné, že muži rádi jednají s atraktivní ženou. Může to být opravdu drobná výhoda, ale nakonec stejně rozhodují schopnosti a profesionalita. Prodej nebo nákup nemovitosti je totiž velký krok, jde o hodně peněz, a proto je na prvním místě pro všechny klienty důvěryhodnost.
Výhoda mužů se někdy projevuje v tom, že muži makléři obvykle lépe rozumí technickým věcem kolem nemovitostí. Není to tak samozřejmě vždy, ale obecně bývají muži praktičtější, což se hlavně při představení nemovitostí hodí. Když však dělá žena makléřku, nemovitostem včetně technických prvků pak většinou také rozumí.
V praxi se ukazuje, že pohlaví opravdu o kvalitě makléře nerozhoduje. Je jasné, že ženy a muži fungují trochu jinak, ale opravdu zde rozhodují hlavně schopnosti a vlastnosti makléře. Pro klienty je nakonec úplně jedno, jestli jedná s mužem nebo se ženou, důležité jsou totiž výsledky – jak rychle a za kolik nemovitost makléř prodá, jestli sežene vhodnou nemovitost, zda najde spolehlivé nájemníky apod. Nikdo neřeší, jestli mu pomohl makléř – muž nebo makléř – žena!
15.10.2020
“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”
Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti.
Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.
Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!
Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo! 😊