Je lepší bydlet v bytě nebo v domě?

Otázka, jestli je lepší bydlet v bytě nebo v rodinném domě, je naprosto individuální. Když uvažujete o koupi bytu nebo stavbě rodinného domu, je dobré se nad tím pořádně zamyslet. Budete se schopni starat o zahradu? Bude vás to bavit? Jste alespoň trochu kutil? Opravdu chcete bydlet v bytě uprostřed rušného města? Někdo v tom má jasno, jiný váhá. V tomto článku se podíváme na výhody a nevýhody bytu i rodinného domu.

Bydlení v bytě

Když bydlíte v bytě, nemusíte se moc o bydlení starat. Nemáte zahradu, není potřeba opravit střechu, děláte jen drobné úpravy v bytě. O to máte více času na své koníčky. Navíc nemusíte uklízet tak velký prostor, je dostupnější kultura, sportovní vyžití, občanská vybavenost je ve městě jednoduše lepší. To vše je pro jednoho výhoda, pro druhého nevýhoda. Někomu vadí ruch města, příroda je daleko, všude jezdí spousta aut, sousedské vztahy prakticky neexistují.

V neposlední řadě byt bývá levnější než rodinný dům, i když samozřejmě záleží na konkrétní lokalitě. Navíc byt můžete jednoduše pronajímat, nechat jej pro své děti, nebo ho i velmi rychle prodat.

Bydlení v rodinném domě

O byt se zvládne postarat prakticky každý. U rodinného domu je to složitější. Musíte vědět, jak funguje jeho technické zázemí, musíte řešit údržbu střechy, okapů, ale i zahrady či bazénu. Rodinný dům je spíše pro ty, kteří rádi tráví čas doma a na zahradě. Protože dům i zahrada budou potřebovat vaši pozornost.

Rodinný dům nám dává více prostoru a klidu. Máme tak místo, kde můžeme relaxovat. Je to blíž k přírodě, ale co je asi nejdůležitější, můžeme zde realizovat své projekty a sny. Na svém pozemku můžeme budovat a dělat si, co se nám zlíbí.

16.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.