Kdy je čas na novou střechu

Střecha je u každé stavby velmi důležitá. Když je v pořádku střecha a do domu nezatéká, je to základ úspěchu. Pod střechou pak můžete dělat v klidu další rekonstrukce. Proto je potřeba mít střechu v pořádku. Jak poznáte, kdy je čas na rekonstrukci střechy? Obecně platí, že když už vám do domu přes střechu zatéká, je nejvyšší čas něco s tím dělat. Střechu zkontrolujte před každou zimou.

Když třeba koupíte starou chalupu a chystáte se na rekonstrukci, začnete nejspíše od střechy. Určitě se vyplatí poradit se se zkušeným stavařem. Někdy je to jasné a musí se dát nová střešní krytina, což je investice v řádech statisíců korun, jindy stačí jen pozvat klempíře, ať stávající krytinu opraví. Pravdou je, že můžete mít na střeše 80 let starou krytinu z betonových tašek, která zvenku už nevypadá vábně, ale může v klidu vydržet funkční dalších 50 let. Naopak nové pálené tašky mohou být za 15 let poškozené a bude je nutné vyměnit. Stav střešní krytiny by měl ohodnotit zkušený odborník.

Ještě důležitější, než krytina je stav krovů. Když je ve špatném stavu krov nebo latě, rekonstrukce je nezbytná. Krov se dá zpevnit, doplnit nebo udělat úplně nový. Právě na stavu krovu záleží i výběr střešní krytiny, protože staré krovy byly stavěny na určitou nosnost, proto se na ně vyplatí dávat spíše lehčí krytiny (například plechové).

Ke střeše patří také komín, oplechování, okapy… To všechno je dobré před zimou zkontrolovat a případně opravit, aby netekla voda přímo na fasádu nebo aby vám do domu nezatékalo kolem komínu. Rekonstrukce střechy není zrovna levná záležitost, ale když je na ni čas, tak je potřeba ji udělat pořádně.

27.10.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.