Když máte připravené finanční prostředky, máte před jinými zájemci o nemovitost výhodu

V dnešní době je na realitním trhu více zájemců o koupi nemovitostí než těch, kteří chtějí nemovitost prodat. Lidé mají jednoduše tendence investovat své peníze do nemovitostí. I proto se dnes nemovitosti prodávají velmi rychle. A prodejce bytu, domu nebo i pozemku si může obvykle vybírat z více zájemců. Když máte připravené financování nákupu nemovitosti, máte před ostatními zájemci jasnou výhodu.

Když máte peníze na účtu

V případě, že máte dostatek finančních prostředků na účtu, je to ideální varianta. Možná jste prodali jinou nemovitost, nebo prostě peníze máte. Pak nemusíte řešit hypotéku, stačí jen najít tu pravou nemovitost a dohodnout se na její prodejní ceně. Je to nejjednodušší varianta, která ale není ta nejčastější. Mnohem častěji si lidé berou na pořízení nemovitosti hypotéku, která může mít různé podoby.

Předschválený hypoteční úvěr

Finanční rámec ke koupi nemovitosti si můžete zajistit i tak, že si už s předstihem sjednáte předschválený hypoteční úvěr. Tady vám může pomoci nezávislý finanční poradce nebo přímo realitní kancelář. Rozdílem oproti standardní hypotéce bývá schválení hypotéky jen na základě potvrzení o příjmu. Na hledání nemovitosti máte určitý čas, například 12 měsíců. Konkrétní podmínky předschváleného hypotečního úvěru záleží na vybrané bance.

Mít připravené financování je opravdu výhoda. V praxi se ukazuje, že u zájemců, kteří si o hypotéku budou žádat teprve poté, co si vyberou konkrétní nemovitost, se často všechno zdržuje, případně se i stává, že nakonec z nějakého důvodu na hypotéku ani nedosáhnou. A to je přesně to, čemu se chce prodávající vyhnout.

24.4.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.