Když oslovíte více makléřů, je dobré nakonec zvolit jen jednoho

Nedávno jsem slyšel příběh od známého, že jeho vzdálený příbuzný zdědil menší vilku v zajímavé lokalitě. Vzhledem k tomu, že žije v zahraničí, chtěl vilu rychle prodat. Oslovil hned několik realitních kanceláří, respektive makléřů a dohodl se s nimi na prohlídce nemovitosti. Nevěděl, koho oslovit, neměl žádné doporučení, a hlavně přiletěl jen na týden, kdy chtěl vše vyřešit.

První makléř mu řekl, že za 6 milionů vilku prodá. Působil profesionálně, ale něco mu na něm nesedělo.

Druhý makléř řekl, že by zkusil nahodit cenu 11,5 milionů, ale pod 10 milionů by určitě nešel. Druhý makléř majitele zaujal už na první pohled a měl z něj výborný pocit.

Další den měl přijít třetí makléř, ale majitel byl z toho druhého tak nadšený že jej sice přijal, ale už předem věděl, že se domluví s tím druhým makléřem. A tak to i dopadlo. Po dvou měsících se vila prodala za 11,5 milionů korun. Vše proběhlo bez problémů.

Pointa příběhu je v tom, že když vám na makléři něco nesedí, vyplatí se oslovit i jiného makléře, ať máte srovnání. V tomto případě šlo nakonec o několik milionů korun rozdílu. Na druhou stranu je dobré vsadit jen na jediného makléře a s ním sepsat výhradní zprostředkovatelskou smlouvu. Zvýší to motivaci makléře, a ten dá do prodeje vaší nemovitosti všechno.

V neposlední řadě pak z příběhu vyplývá, abyste dali na své pocity. S někým si rozumíte lépe, s někým hůře. Někdo působí amatérsky, jiný profesionálně. A to dělá rozdíl. Když je vám makléř příjemný, je to důležité plus. Rozhodně se vám s ním bude spolupracovat lépe, než s někým, kdo je vám nesympatický.

9.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.