Když se na prodej nemovitosti spěchá, prodá se třeba jen za 85% tržní ceny

Pandemie ovlivnila prakticky každého. Spousta podnikatelů, živnostníků i obyčejných lidí se dostává do finančních problémů. Aby podpořili či zachránili své podnikání, aby splatili dluhy, aby mohli v klidu žít, prodávají lidé v rychlosti své nemovitosti, které jdou na dračku. Často se stává, že lidé kvůli své životní situaci spěchají, což má však dopad především na prodejní cenu.

V praxi se ukazuje, že v posledních měsících stoupá počet lidí, kteří na prodej své nemovitosti opravdu spěchají. Využívají okamžitý výkup, který nabízí některé realitní kanceláře, nebo klidně nemovitost podhodnotí, aby se prodala co nejrychleji. Ideálně v řádech dnů. To s sebou nese ztrátu. Obecně platí, že ještě vyšší ztráta oproti reálné tržní ceně je v případě, kdy se jedná o nějak problematickou nemovitost. Může na ni být uvalena exekuce, může tam být nepříjemné věcné břemeno, více vlastníků a spousta jiných komplikací.

Dá se čekat, že ekonomické dopady pandemie donutí ještě mnohem více lidí, řešit své finanční problémy prodejem nemovitosti. A rychlý výkup je řešení, kdy prodávající dostane peníze na účet v řádech dnů, maximálně týdnů. Přitom průměrná doba, za kterou prodávající dostane peníze na účet za prodej bytu, je 3 měsíce, u rodinného domu pak dokonce 6 měsíců. A to mluvíme o průměrné době. Může to být méně, ale i více.

Když si to shrneme, tak spěchat s prodejem se vyplatí jen těm, co peníze opravdu potřebují rychle, ať už je důvod jakýkoliv. Naopak když spěchat nemusíte, nebojte se s pomocí makléře zkusit získat za svou nemovitost co nejvyšší částku!

23.11.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.