Koupelna a WC – co je lepší, dohromady nebo zvlášť?

Kupujete byt, stavíte nový rodinný dům nebo jen děláte rekonstrukci záchodu a koupelny? Možná zvažujete, jestli mít WC a koupelnu v jednom prostoru, nebo raději odděleně. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody a nevýhody obou variant.

WC v koupelně

Tato varianta má jednu zásadní nevýhodu a to je soukromí. Když soukromí pomineme, pak jsou zde také výhody. Když máte toaletu rovnou v koupelně, je to pohodlnější, nemusíte během hygieny přecházet z jedné místnosti do druhé. Další výhodou je skutečnost, že díky spojení WC s koupelnou můžete hlavně v bytech ušetřit trochu cenného místa.

Samostatné WC a koupelna zvlášť

Nic nepřekoná ten pocit soukromí, který je na WC jednoduše potřeba. Když máte oddělené WC, nezabíráte celou koupelnu, kterou mohou využívat jiní členové domácnosti, což při spojení WC s koupelnou často není vítané. Navíc toaleta není na pohled nijak atraktivní, případně může po použití i nějaký čas nepříjemně zapáchat. Propojení koupelny a WC není příliš vhodné ani z hygienického hlediska, protože střevní bakterie, které se kolem WC vyskytují, mají docela velký dosah. Nemluvě o estetice.

Ideální je mít samostatné WC plus koupelnu s toaletou

Obzvláště ve větších rodinách se vyplatí mít v domě dva záchody. Jeden je samostatný a druhý může být spojený s koupelnou. Takováto varianta dokonce představuje i současný trend při výstavbě bytů i rodinných domů. Maže se zde nevýhoda potřeby soukromí, navíc návštěvou WC nemusíte blokovat celou koupelnu. V rodinných domech se často počítá s WC v patře domu, kde je i ložnice, aby nebylo nutné chodit v noci na záchod dolů po schodech.

4.10.2020

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.