Kvalita osvětlení pokojů zvyšuje cenu nemovitosti

Osvětlení pokojů v bytě nebo domě je možná důležitější, než si myslíte. Obecně platí, že když máte dobře vyřešené osvětlení, celý dům vypadá o mnoho lépe. Schválně se večer zaměřte na to, jak máte pokoje osvětlené. A zkuste se vžít do role potencionálního kupce. Nešlo by místnosti osvětlit lépe? Když prodáváte svou nemovitost, chcete ji přece ukázat v tom nejlepším světle.

Investice do vylepšení osvětlení není nijak závratná. Pozvěte si někoho, kdo má cit a osvětlení rozumí, třeba vám navrhne jen jednoduché změny, které zvýší v očích kupců cenu vaši nemovitosti i dost výrazně. Když totiž hlavně v zimních měsících probíhají některé prohlídky nemovitosti večer nebo za šera, osvětlení domu hraje velkou roli.

Ať všechna světla fungují

Když už nechcete osvětlení měnit, zkontrolujte alespoň to, že všechna světla fungují, a lustry i kryty světel umyjte. Když některé světlo nefunguje, vyměňte žárovku, případně nechte opravit samotnou objímku. Osvětlení nemovitosti opravdu hraje velkou roli, dokáže zútulnit dům, který někdy vypadá ještě lépe než za denního světla.

Když se o osvětlení budete bavit s makléřem, který prodává nemovitosti dnes a denně, zjistíte, že většina lidí tento zdánlivý detail podceňuje. Když je však nemovitost perfektně osvícená, prodává se mnohem lépe, a hlavně si může prodávající říct o vyšší cenu. Když oslovíte před prodejem realitní kancelář a budete řešit, jestli investovat do home stagingu (příprava nemovitosti k prodeji), schválně se zeptejte na osvětlení. Zkušený makléř vám poradí i s tím, jestli se vyplatí do něj před prodejem investovat.

5.4.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.