Lidé se bojí inflace a kupují nemovitosti jako investici

V současné době je zde výrazný trend, který způsobuje celá situace s koronavirem. Lidé se obávají velké inflace, a když mají peníze, snaží se je rozumně investovat. A investice do nemovitostí jsou jednou z variant, protože nemovitosti hodnotu neztrácejí, spíše naopak. Poptávka po nemovitostech je tak vyšší než jejich nabídka. Samozřejmě však záleží na tom, jestli se prodává dům nebo byt, v jakém je stavu, a hlavně v jaké lokalitě.

Nemovitosti se prodávají i za vyšší ceny

Za nemovitost v dobré lokalitě, obzvláště za byty ve velkých městech, které jsou pro investory nejzajímavější, si dnes může prodávající říct více než dříve. Když budete spolupracovat s šikovným makléřem, můžete svou nemovitost prodat opravdu výhodně. Tedy v tom případě, že ji vůbec chcete prodávat. Když není cena nastavená až do extrému, a nemovitost je ve slušném stavu, neměl by být problém najít rychle kupce.

Obavy z inflace jsou na místě

Když vidíme, jakým tempem vláda zadlužuje stát, a jak vše zdražuje, je i laikovi celkem jasné, že nás čeká inflace, respektive zdražování všeho. Je to logické a všichni vidíme, že to způsobuje současná koronavirová situace, která nemá konce.

Zajímavé je, že trh s nemovitostmi jede na plné obrátky, lidé nemovitosti ve velkém nakupují, někteří makléři prakticky nemají co nabízet. To je velká výhoda pro prodávající, kteří toho využívají tím, že tlačí na cenu. Přesto se kupci najdou. Když chcete v současné době prodat nebo koupit nemovitost, určitě se obraťte na zkušenou realitní kancelář nebo na dobrého makléře, který vám i v této době poradí a celým procesem vás bezpečně provede.

7.4.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.