Když spolupracujete při prodeji nemovitosti s makléřem, určitě je důležité jej nějak pozitivně motivovat. Tato motivace je hlavně systém a výše provize, ale kromě toho se vyplatí dát makléři plnou důvěru. To znamená, že je nejlepší oslovit s prodejem jen jednoho jediného makléře, který vás bude výhradně zastupovat. Když makléř ví, že nemovitost prodává jen on sám, pak se jeho motivace zvyšuje. Bude se vaší nemovitosti věnovat na 100 %, což pozitivně ovlivní celý průběh obchodu.
Kromě plné důvěry je zde i motivace finanční, tedy výše provize. Tady se používá více variant, jak provizi určit, ale makléř vám jistě nabídne takovou, která jej bude motivovat. Může to být třeba tak, že společně určíte prodejní cenu nemovitosti, a z této ceny dostane makléř určité procento. K tomu může být bonus, že když se makléři podaří prodat nemovitost ještě dráž to, co bude nad dohodnutou cenu, tak si rozdělíte.
Výše provize, způsob jejího výpočtu a výhradní zastoupení, to jsou asi ty nejdůležitější motivační faktory pro každého makléře. Spolehlivý, férový a ambiciózní makléř má však obvykle i vnitřní motivaci. Dokončit zakázku, uspokojit klienta, posunout se zase dál.
Když budete vybírat makléře nebo realitní kancelář, která vám bude stát po boku při prodeji vaší nemovitosti, určitě se o motivace makléře pobavte a ujasněte si způsob provize a hlavně to, jestli vyhovuje oběma stranám.
17.11.2021
“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”
Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti.
Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.
Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!
Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo! 😊