Plastová, dřevěná nebo hliníková okna?

Když kupujete nemovitost, když stavíte dům, nebo ho jen rekonstruujete, možná budete řešit i to, jaká by měl mít okna. V praxi se nejčastěji používají okna plastová, dřevěná nebo hliníková. V tomto článku se podíváme na výhody a nevýhody těchto oken.

Plastová okna jsou nejčastější

Moderní plastová okna jsou nejčastějším řešením. Mají vysokou kvalitu, dlouhou životnost, můžete si vybírat ze stovek různých odstínů, dekorů a barevných kombinací, kdy nakonec plastové okno vypadá jako dřevěné, a to za mnohem příznivější cenu a bez nutnosti údržby. Plastová okna dnes u běžných rodinných domů a bytů jednoznačně převládají. A nezáleží na tom, jestli se vyrábějí z recyklátu nebo prvoplastu.

Dřevěná okna k dřevostavbám

Dřevostavby jsou dnes také na vzestupu. Spousta lidí doplní dřevostavbu ekonomičtějšími plastovými okny, ale dřevo je prostě přírodní materiál, takže se pravá dřevěná okna k dřevostavbě logicky hodí nejlépe. Jsou sice dražší než plastová a potřebují i nějakou údržbu, ale když už si postavíte srub nebo roubenku, dřevěná okna jsou zde samozřejmě na místě.

Hliníková okna pro komerční budovy

Hliníková okna jsou nejdražší, ale zároveň nejkvalitnější. Do kanceláří, administrativních budov, komerčních objektů i jinde se samozřejmě hodí. Ne každý si je však chce dovolit, i když jejich životnost je nejdelší a v moderních budovách vypadají velmi elegantně. Hliníkové profily jsou navíc ideální pro velké prosklené stěny, které jsou také stále oblíbenější.

Jaká okna volíte vy? Ekonomicky nejvýhodnější plastová okna, krásná dřevěná okna nebo moderní hliníková okna?

20.5.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.