Podle čeho vybrat střešní krytinu

Když vybíráte typ střešní krytiny, jedním z důležitých parametrů je i design výsledné střechy. Asi máte určitou představu, ale ideální je probrat výběr i s odborníkem. V tomto článků se podíváme na různé aspekty a faktory, které byste měli při výběru střešní krytiny zohlednit:

  • Cena střešní krytiny. Nehledejte nejlevnější řešení, abyste nekoupili nekvalitní střechu, kterou budete do deseti let rekonstruovat. Logicky však platí, že čím dražší střešní krytina, tím je obvykle kvalitnější.
  • Sklon střechy. V technických listech konkrétních střešních krytin je uvedeno, jaký je minimální a bezpečný sklon střechy, při kterém je možné střešní krytinu ještě na střechu položit.
  • Celkový vzhled střechy. Podívejte se na fotky a vizualizace, jak bude daná střešní krytina na střeše vašeho domu vypadat.
  • Složitost střechy. Vyberte takovou střešní krytinu, která se hodí na tvar a složitost vaší střechy.
  • Jaké jsou střechy v okolí. Bylo by určitě fajn, aby vaše střecha zapadala mezi ostatní střechy v zástavbě. Nejlepší je vybrat takovou krytinu, která se okolním střechám alespoň trochu podobá.
  • Klimatické podmínky. Střešní krytinu si vybíráme i podle toho, v jakých klimatických podmínkách se náš dům nachází.
  • Délka záruky. Životnost a délka záruky jsou dalším důležitým faktorem, který může být ve finále rozhodující.
  • Při rekonstrukci je důležitá váha krytiny. Když budete řešit rekonstrukci střechy, nová krytina by neměla být těžší než stávající krytina, aby nedocházelo k přetěžování střechy.

Nezapomněli jste na některý z důležitý parametr, aspekt nebo faktor výběru střešní krytiny? Ideálně se poraďte ještě s odborníkem, kterému důvěřujete!

13.7.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.