Spolupráce s makléřem obvykle začíná tím, že jej oslovíte, když chcete prodat, koupit nebo pronajmout nemovitost. Makléř vás poté celým procesem provede, což zahrnuje přípravu nemovitosti k prodeji, profesionální nafocení a tvorbu inzerátu, určení prodejní ceny, vedení prohlídek, sehnání kupce či nájemníka, úschovu kupní ceny, zajištění PENB a spoustu dalšího, co vede ke kýženému cíli. Když nakonec nemovitost prodáte, koupíte nebo pronajmete, makléř dostane svou odměnu. Každopádně spolupráce by s ním, pokud je profesionál ještě končit neměla…
Zkušení makléři však dělají něco jako poprodejní servis. V praxi jde hlavně o to, aby si budovali dlouhodobé pozitivní obchodní vztahy se svými klienty. I když už je transakce dokončená, makléř dále zůstává v poprodejní fázi s klientem v určitém kontaktu.
Makléři si dlouhodobě budují vlastní databáze kontaktů, potencionálních investorů. Každý spokojený klient se do této databáze samozřejmě dostane, protože když byl se službami makléře spokojen, je velká šance, že až bude příště řešit další transakci s nemovitostmi = obrátí se na stejného makléře. I proto se vyplatí být stále v kontaktu. A to nejlépe s oběma stranami, tedy nejen s prodávajícím, ale i s kupujícím.
Existují různé příležitosti a tipy, jak zůstat s klienty v kontaktu. Například:
Poprodejní servis makléře je tak spíše snahou o udržení kontaktu a budování dobrého jména makléře či realitní kanceláře, ale pozná se tak snaživý makléř, který na své klienty nezapomíná.
31.5.2021
“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”
Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti.
Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.
Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!
Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo! 😊