Pracovat z domu nebo si pronajmout kancelář?

Jestli pracujete jako OSVČ nebo máte malou firmu, případně jinak podnikáte a potřebujete pracovat na počítači, vyřizovat telefonáty a vůbec mít klid na práci, asi zvažujete, jestli pracovat z domu, využít coworking nebo si pronajmout kancelář. Všechny tři varianty mají své výhody a nevýhody.

Práce z domu

Práce z domu je příjemná v tom, že nic neplatíte, nemusíte nikam jezdit a využíváte pohodlí domova. Na druhou stranu můžete mít děti, které vás doma ruší, případně vám chybí ten pocit, že chodíte někam do práce. Je to individuální a každému vyhovuje něco jiného.

Pronájem kanceláře

Když si pronajmete kancelář, máte své pevné pracovní místo. Máte tam úplný klid, lépe se tam soustředí, nikdo vám tam nechodí, a vy máte jednoznačně pocit, že když přijdete do kanceláře, jste v práci. Navíc se tam dají dělat i případné schůzky s klienty či jinými lidmi, což doma někdy tak dobře nejde.

Coworking

Je tady ještě další varianta, tzv. coworking, což je sdílená kancelář. Coworkingová centra nebo jednoduše místa, která coworking nabízejí, jsou už ve spoustě měst, možná i v tom vašem. Sdílené kanceláře jsou levnější, potkáte tam i další lidi, takže nebudete tak osamělí, ale zase tam není takový klid. Opět platí, že coworking není pro každého.

V Brně i v jiných městech dnes není problém si kancelář pronajmout. Určitě s pomocí makléře najdete i takovou, která vám bude vyhovovat cenou, velikostí i lokalitou.

20.8.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.