Příběh: Z neúspěšného makléře úspěšným tipařem

Jmenuji se Petr a snažil jsem se živit jako makléř skoro dva roky. Nedával jsem do toho všechno, protože jsem přitom studoval, ale realitní trh a vše kolem něj mě dost bavilo. Během těch dvou let jsem však zjistil, že když makléřině člověk nevěnuje dostatek času, není to ani finančně výhodné. Moc jsem si nevydělal. Spolupracoval jsem s jednou a potom druhou realitní kanceláří, ale vyústilo to, že jsem se nakonec rozhodl makléřinu opustit.

Jenže během těch dvou let už jsem si vybudoval mezi svými známými určitou pověst, brali mě jako toho, kdo realitám rozumí. Já jim však nebyl schopen nabídnout profesionální služby, tak jsem jim alespoň doporučil opravdu dobré makléře. No a s těmi jsem se domluvil, že mi za každého klienta dají 10 % z provize na prodané nemovitosti. A to je přesně to, co mi vyhovuje.

Reality mě totiž baví, ale nechci jim dávat všechno, dokončuji studium žurnalistiky a rád bych se jí věnoval i dále. Tato "tipařina", kdy dávám známým tipy, na koho se s prodejem nemovitostí obrátit, mi přijde ideální pro všechny strany. Já doporučuji kvalitní služby spolehlivých makléřů, moji známí jsou spokojeni, makléři mají nové klienty a já dostanu svou odměnu v řádech tisíců až desetitisíců korun. Pořád se o novinky ve světě realit zajímám, dokážu se spoustou věcí poradit, a když už dojde k opravdovému prodeji, přehodím známého k profesionálům.

To je můj krátký příběh o tom, že ne každý, kdo se zajímá o nemovitosti, musí být hned makléřem. Často se stačí dohodnout s osvědčenou realitkou a dohazovat jí za provizi zákazníky, tak jako to dělám já. Je to skvělý přivýdělek!

23.12.2020

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.